conky.spec - mały diff

Krzysztof riggyk w gmail.com
Pon, 21 Gru 2009, 17:56:04 CET

Wróciłem (po ponad roku...) do tematu speca z conky. Wówczas na głupa
dopisałem całą masę rzeczy. Tym razem zrobiłem tylko coś, co mi się przydaje,
może przyda się innym. Domyślne włączenie w kompilacji wsparcia dla wireless
(bez tego funkcje conky typu wireless_* nie zadziałają) i dołączenie imlib2 do
używania funkcji image, wyświetlającej w conky grafiki. Rozszerza to
funkcjonalność - kiedyś ktoś mi napisał, że rzeczy rozszerzające
funkcjonalność powinny być włączone defaultowo :-)

Jeśli wszystko gra to prosiłbym o pchnięcie tego gdzie trzeba.

Pozdrawiam
--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470