Czemu tak: mc-4.7.0-0.5.i686 obsoleted by mc-4.6.2-5.i686?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 24 Gru 2009, 13:24:51 CET

On Thu, Nov 05, 2009 at 23:24:03 +0100, Jan Rekorajski wrote:

> Na przykład poszukaj na bugtrackerze mc: #1663,#1668.

http://www.midnight-commander.org/changeset/71dff2faa8aa40697e3a0f310538724dda3c3cf1

a właściwie to nie ma problemu, aby u nas zrobić odwrotnie - tzn. nie
zapisywać paneli dopóki ktoś nie ustawi jednej z tych dwóch opcji.

> To mnie trafiło po klikunastu minutach używania. I zupełnie wystarcza
> żeby się z tym do main nie pchać.

Jako że oba powyższe problemy można uznać za rozwiązane - masz jeszcze
jakieś? #1662 był bardzo denerwujący, mi z istotnych rzeczy pozostał
chyba tylko #1585. Bo niecałe 2h temu pojawił się #1895: Prepare for
release mc-4.7.0 i pojawia się pytanie, czy już zdejmować blokera.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>