grub2 a runlevel

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 28 Gru 2009, 14:58:03 CET

Czy może ktoś potwierdzić, to co zaobserwowałem ? :
Mianowicie na systemie z grub (legacy) i "id:3:initdefault:" w /etc/inittab, dodanie "5" do argumentów kernela spowoduje
odpalenie managera X, podczas gdy na maszynie z grub2 nie udało mi się osiągnąć takiego efektu.
Próbowałem nawet grzebiąc w źródłach grub2 usunąć wpisy "BOOT_IMAGE=(hdX,X)/boot/vmlinuz" z /proc/cmdline (taka różnica
występuje pomiędzy w/w wersjami grub-a), ale usunięcie tego nic nie zmieniło... WTF ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski