[Th] rtorrent i xmlrpc

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Wto, 29 Gru 2009, 09:18:40 CET

Dnia 2009-12-27, nie o godzinie 23:28 +0100, Adam Golebiowski pisze:
> Można włączyć - sama obecność tego nie powoduje żadnych problemów.
> Miałem jednak problemy przy korzystaniu z xmlrpc za pomocą rtgui -
> rtorrent częściej niż zwykle segfaultował. Może od tamtej pory (to był
> chyba rtorrent 0.8.2) coś się w tej kwestii poprawiło.

Ja również używam rtorrenta z xmlrpc (rtgui) i działa stabilnie
(aktualny uptime powyżej miesiąca).

Problemem za to jest php w PLD - ostatnie, które współpracuje
bezproblemowo z powyższym tandemem to 5.2.10-13, wszystkie kolejne do
5.2.12-1 (którego jeszcze nie testowałem) powodują losowe błędy w xmlrpc
(nie mam czasu się temu przyjrzeć).

--
Grzegorz Sterniczuk <grzegorz.sterniczuk w gmail.com>