grub2 a runlevel

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 29 Gru 2009, 19:51:02 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 12.29.2009 r. 19:24, od Arkadiusz Miskiewicz:
> Może uda się Ciebie skusić na dokończenie nowego upstartu?
A jest jakiś nowszy niż w TH-main ? Mógłbym spróbować, tylko co jest do roboty ? Jakie funkcje pełnią w PLD Linux
poszczególne runlevel-e ? (To znam : 0 - halt; 6 - reboot; 3 - normalny; 5 - normalny z desktop manager)
czemu służy "S" a czemu "1" ? Jednoużytkownikowy to z tego co kojarzę to był "1", a jednoużytkownikowy z siecią to "2".
"S" to dla mnie novum... Pytam, bo na laptopie, który mam pod ręką nic sensownego po podaniu "single" (->"S") lub "1" w
cmdline nie wynika, jedynie ctrl-alt-del mogę nacisnąć.... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski