grub2 a runlevel

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 29 Gru 2009, 21:06:24 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 12.29.2009 r. 20:06, od Arkadiusz Miskiewicz:
> Miskiewicz:
>
> Jest w cvsie. W skrócie _wszystkie_ skrypty upstartowe są do weryfikacji,
> sprawdzenia z ideą upstreamu itd.
Prawdę mówiąc nie znam idei upstreamu, tylko sed-uję sobie czasem... ;)
Przeglądając najnowszą wersję źródeł(upstart-0.6.3/conf/upstart-0.6.3/conf/rc-sysinit.conf), okazuje się, że moja łata
psu na budę, można sobie defaultinitlevel ustawić na 0 lub 6, do kolejności przetwarzania /proc/cmdline i /etc/inittab
też mam zastrzeżenia... Tak więc nie zgadzam się zbytnio z upstream-em, więc chyba się nie przydam... Moim zdaniem każda
dystrybucja może mieć własną wersję skryptów startowych.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski