reinstalacja pakietow po padzie systemu plikow na x86_64

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Nie, 1 Lut 2009, 17:45:51 CET

Witam

Mam klopot polegajacy na tym ze na jajku 2.6.27.13-1 system zawisl i pogubil i-nody / na ext3.
Szczesliwie baza rpm wyglada na nienaruszona.

Jak teraz przeinstalowac uszkodzone pakiety?
Wiem ze poldek jest popsuty w przypadku multilib-a co zglaszalem
jakis czas temu. Ostatnia dzialajaca rewizja miala koncowke .3.1
teraz mamy ...14.1 i chyba nic sie w tym temacie nie zmienilo.
Moze ktos ma jakis gotowy skrypt albo metodyke dzialania.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń