grub

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 2 Lut 2009, 13:21:43 CET

> Niestety grub2 to wciąż bardziej "ciekawy koncept" niż "działający
> bootloader".
Pozwolę sobie się z tym nie zgodzić, u mnie SOA#1 po kilku modyfikacjach
(głównie przeniosłem katalog gruba do /boot/grub2/) śmiga na
rozdzielczości 1280x800 i to w true color.
Build z http://grub.gibibit.com/
Mogę temat (paczki i spec) udostępnić wraz z theme "pld-moontlight"
własnego pomysłu, tylko gdzie to wrzucić, aby było w zasobach pld ?
Do tego mam skrypt współpracujący z narzędziem java do konwersji fontów
gruba z wyjścia Font Server-a (w tym ttf).
Do tego mogę dorobić jakiś domyślny grub.cfg
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski