grub

Adam Golebiowski adamg w pld-linux.org
Wto, 3 Lut 2009, 22:46:48 CET

On Saturday 31 January 2009, Przemyslaw Iskra wrote:

> [pierdoły wycięte]
>
> To ja mam taki pomysł: zrobić dwie wersje gruba ! W miarę możliwości
> wersję ze splashem utworzyć jako podpakiet w grub.spec.

Też się nad tym zastanwiałem, po tym jak zaponiałem dodać paczki gruba do hold
i mi po którejś aktualizacji zniknał splashscreen.

Nie wiem czy da się zrobić w ramach jednego speca -- na chwilę ob ecną --with
splashimage wykłada się na %prep (nowy -pxe patch gryzie się z ktorymś z
patchy  od splasha)

A może by tak:
- cp grub.spec,v grub-pxe.spec,v
- cp grub.spec,v grub-splash.spec,v
- cvs rm grub.spec
- grub-pxe.spec += 'Provides: grub'
- grub-splash.spec += 'Provides: grub'

Bardzo głupie, czy tylko głupie?

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.