grub

Adam Golebiowski adamg w pld-linux.org
Śro, 4 Lut 2009, 00:21:46 CET

On Tuesday 03 February 2009, Jan Rekorajski wrote:

> Da sie, patrz nizej.

> Tylko ;)
>
> A może tak:
>
> patch pxe
> configure
> make
> cp grub-pxe gdziestam
> cp grub-nb gdziestam
>
> make clean
> patch -R pxe
> patch splash
> configure
> make
>
> make install
> install gdziestam/grub-pxe
> install gdziestam/grub-nb

Tak też można, to patch -R wygląda trochę jak rzeźba ale z drugiej strony
odpadnie synchronizacja łatek między w zaproponowanym przeze mnie
grub-pxe.spec / grub-splash.spec.

Pytanie tylko co z /sbin/grub ? Skrypt jak blues zapronował?

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.