SPECS: bygfoot.spec - adapter

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 7 Lut 2009, 12:56:12 CET

On Sat, Feb 07, 2009 at 08:07:06 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Napiszesz taki, ktory rozpozna jak jest spec sformatowany?

Na etapie budowania pakietu należałoby pomijać zakończenia linii, gdy
następna linia zaczyna się od znaku spacji, myślnika, gwiazdki (dopisz
inne jeśli występują) - tak jak działają
http://pwet.fr/man/linux/commandes/reformat
http://www.nicemice.net/par/

> I nie popsuje tekstu po chinsku/japonsku?

Nie mam pojęcia jak on wygląda, za to wiem jak wygląda arabski i parę
innych pisanych w lewo - czy one obecnie dobrze działają?
Zresztą nie czuję potrzeby przeformatowywania innych języków niż
opartych na alfabecie łacińskim.

> [...]
>
> Tego uelastycznieniem dlugosci wiersza nie rozwiazesz: sformatujesz inaczej,
> bedziesz mial problem gdzie indziej

A jakie problemy może spowodować usunięcie znaków \n w obrębie akapitu?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>