SPECS: bygfoot.spec - adapter

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 7 Lut 2009, 22:14:51 CET

On Sat, Feb 07, 2009 at 17:32:32 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie usunales. Przesunales gdzie indziej.
> A chodzi o to jak zrobic, zeby donrze dzialalo i ze sformatowanymi po nowemu
> i po staremu.

Znaczy takie wyszukiwanie jak podałem? To akurat pewnie w okolicach pcre
w poldku trzeba by pogmerać, mi chodzi o sam fakt tego, że trzeba
pilnować szerokości wiersza, a nie służy to niczemu poważnemu.

> Poza tym zostaje jeszcze kwestia upodoban: z dlugimi wierszami bywaja
> klopoty.

Akurat tutaj mieliśmy poprawkę zbyt krótkich wierszy - w tym rzecz, że
reflow tekstu powinien robić rpm w trakcie budowania (robiąc jeden
wiersz na akapit) i narzędzia wyświetlające opisy.

W tej chwili pewnie się zdaża, że poprawiając literówkę lub dodając
przecinek zmienia się układ całego opisu, przez co cvs diff staje się
zupełnie nieczytelny (nie widać co uległo zmianie), a dwdiff -c nie
umiem podpiąć.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>