FTP Th (by³o Re: RFC: ncurses 256 colors)

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 7 Lut 2009, 22:28:39 CET

On Sat, Feb 07, 2009 at 08:07:42PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On Saturday 07 of February 2009, Jacek Konieczny wrote:
>
>  W Th wci±¿
>
> Mo¿e warto daæ znaæ o znalezionych problemach?

¯eby us³yszeæ, ¿e Th to jest 'devel' i nie musi byæ spójne, czy
stabilne? Widzia³em ju¿ tu takie odpowiedzi.
Ostatnio, gdy widzê, ¿e czego¶ ewidentnie brakuje, a spec jest w miarê
ok, to puszczam build requesta. Ale potem ju¿ nie wnikam, co z tego
dalej wynik³o -- nie ja decydujê co z czym do main trafi i nie ogarniam
zmian jakie tam zachodz±.

Pozdrowienia,
        Jacek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl