Problem z PHP 5.2.8 (prawdopodobnie memleak w strtotime() )

Jakub Kolasa j4 w arker.pl
Śro, 11 Lut 2009, 14:12:26 CET

Michał Łukaszek pisze:

> w tej wiadomości zawarta jest informacja, że...

> ...ten patch nie w pełni poprawia problem, jedynie go nieco zmniejsza wyciek.

Myślę, że to nie do PLD ten bugreport powinien pójść, a do PHP. Zresztą,
oni już dawno o tym wiedzą, i pewnie poprawią w wersji PHP 8.7.53-RC21.

Pozdrawiam
~JK
--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                         - Linus' Law by Eric Raymond