Problem z PHP 5.2.8 (prawdopodobnie memleak w strtotime() )

Dariusz Parciak sneer.listy w olnet.pl
Czw, 12 Lut 2009, 14:01:52 CET

Witam!

W liście datowanym 12 lutego 2009 (09:59:03) napisano:

> Przyślij łatkę + łatkę na speca to ktoś wrzuci to co jest ...

Załączam łatki. Mam nadzieję, że się nadadzą. Nie jestem koderem i nie
bawiłem się wcześniej specami więc jakby jakieś błędy to proszę o
łagodny wymiar kary ;-)

U mnie buduje się i działa. Jeżeli memleak w strtotime() dalej
występuje to nie udało mi się tego zauważyć podczas kilkunastu minut
męczenia.

--
Pozdrowienia,
 Dariusz Parciak