Kernel, kamerki i zc0301 vs. gspca

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 12 Lut 2009, 14:05:39 CET

Dnia 2009-02-12, czw o godzinie 13:23 +0100, Jacek Konieczny pisze:
> A sam przekompilowałeś kernelowy moduł gspca, po wyłączeniu "zc0301",
> czy wziąłeś z gotowej paczki? Bo "gspca" z naszych obecnych paczek nie
> obsługuje wielu kamerek właśnie z tego powodu jaki opisałem -- obsługa
> wyłaczona, bo moduł "zc0301" włączony.

Moja kamerka wczesniej była obslugiwana przez modul spca5xx potem przez
gspca. Przez nic kernelowego. Teraz modul gspca z kernela sam sie
ladowal, znajdowal sensor, ladowal wszystko ale nie dzialal.
A ze nie bylo mi to zbytnio potrzebne to wrzucilem kamerke do pudła.
Przytrgam ja z domu jutro to zobacze.

Właciwie to szukam jakiejs fajnej niedrogiej kamerki, najchetniej
obslugiwnaej przez gspca. Moze cos polecicie ??

TiweK