jest sens utrzymywać arch i486?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 12 Lut 2009, 18:44:25 CET

On Thu, Feb 12, 2009 at 15:28:06 +0100, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Może i586 zamiast niego?

A może zajrzeć do archiwum i zacytować argumenty, które się
zdezaktualizowały (bo takie na pewno są)?

Tak jak kiedyś używałem 586 (dalej mi leży pod biurkiem, od lat nie
włączany) i byłem przeciwny zagregowaniem go razem z 386 do 486, tak
teraz mam athlon, i686, amd64/x86_64 i właściwie za tym athlonem też bym
nie płakał (bo w desktopach CPU jest tanie).

IMHO argumentem teraz jest:
1. wydajność na sprzęcie przenośnym (bo tam CPU ani nic innego tanie nie jest),
2. niekompatybilne istotne rozszerzenia (vide ostatnia dyskusja o PAE).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>