kernel 2.6.28 i wine.

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Śro, 18 Lut 2009, 09:58:15 CET

2009/2/18 Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>:

> Niedługo "nacieszyłem" się nowym kernelem. Właściwie wszystko działą
> dobrze oprócz wine. Uruchomienie jakiegokolwiek programu powoduje
> Naruszenie ochrony pamięci. Downgrade do 2.6.27 pomaga.

Ostatnio jedna z maszyn oopsowała mi po przejściu na dowolne 2.6.28.x
dostępne w Th.
Nie miałem fizycznego dostępu do maszyny, więc nie wiem za bardzo w
jakich okolicach, choć z opisu osoby na miejscu wyglądało na to że
oops jest gdzieś w rejonach grzebania w iptables.
Powrót do 2.6.27 rozwiązał kłopoty.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek