kernel 2.6.28 i wine.

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 18 Lut 2009, 12:21:58 CET

Dnia środa, 18 lutego 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Wkrótce trafi więc debuguj 8-) suspend/resume z ramu działa u mnie
> poprawnie, z dysku nie używam.

Próbowałem, ale nie wiem jak dokładnie namierzyć, gdzie siedzi problem. Bo
usypiać/wstawać to się daje. Ale przy tym kaszani się grafika i po jednym
cyklu nie daje się już X-ów używać
(zrzut ekranu: http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/after_hibernate.jpg)
Problem może być zarówno po stronie sterownika, jak i kernela czy TuxOnIce -
jednak przy tej samej wersji TuxOnIce i sterownika na kernelu 2.5.27.x
wszystko gra, a na 2.6.28.x jest źle.

Zaraz spróbuję zaaplikować najnowszy patch TuxOnIce, może on coś pomoże.