kernel 2.6.28 i wine.

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Śro, 18 Lut 2009, 14:21:48 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Pewnego dnia wpadła wieść od Arkadiusz Miskiewicz i powiedziała :
> U mnie dla odmiany zabrakło modułów hal_dummy (przy starcie udev) i
> acer_wmi (dopisane mam w /etc/modules, bo mam takiego laptopa). Zmieniły
> nazwę czy co ?
> uname -r
> 2.6.28.6-1
Dodatkowy efekt na tym samym kernelu (x86_64) - Wybranie Ctrl + Alt + F1
(konsola na uvesafb ładowana w initrd) i powrót do X - zwis. SysRq po
tej operacji czasem działa, czasem nie.
poldek:/all-avail> ls -I xorg-driver-video*
xorg-driver-video-intel-2.6.1-1.x86_64
Miałem nadzieję, że mi GEM w końcu zadziała...
$ glxgears
Xlib:  extension "Generic Event Extension" missing on display ":0.0".
Xlib:  extension "Generic Event Extension" missing on display ":0.0".
Failed to initialize GEM.  Falling back to classic.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski