kernel 2.6.28 i wine.

Śro, 18 Lut 2009, 16:01:48 CET

Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Dodatkowy efekt na tym samym kernelu (x86_64) - Wybranie Ctrl + Alt + F1
> (konsola na uvesafb ładowana w initrd) i powrót do X - zwis. SysRq po
> tej operacji czasem działa, czasem nie.

U mnie w domu regularnie jest ten problem na wszystkim nowszym od 2.6.14.7.
A z kolei w labie mam komputeruy z dwoma modelami plyt glownych (na tym
samym chipie, ZTCP i845) i z jednym modelem wiesza sie zawsze, a z drugim -
nigdy. Pewnie czary...
(Ta sama rev. chipa wg lspci. Ta sama konfiguracja X/kernela/sprzetu. Tyle,
ze tam jest jakis starszy 2.6.2x.)

BTW, ma ktos pomysl jak takie rzeczy w kernelu/X zdebugowac?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36