Re: RPM zgłupiał

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 19 Lut 2009, 00:46:23 CET

W dniu 19 lutego 2009 00:32 użytkownik Wojciech Błaszkowski
<wojciech w blaszkowski.com> napisał:
> Hej,

> Pozazdrościć przodownikowi pracy :)

> Z th-test czyli dla KDE4. Zatem pytanie: czy jest możliwość obsługi amarok2
> dla KDE3 ?

Toś mi teraz zabił ćwieka. A kto by chciał robić takie rzeczy? ;) Hehe.
Oczywiście, że się da, jeśli w jakiś sposób przebolejesz to, że
kdelibs z 4.2 koliduje z tymi z 3.5 a amarok ich niestety wymaga (to
samo bodajże z kdemultimedia). Niemniej dać się da, z odrobiną
smykałki i złotej rączki i zielonego kciuka.