kernel 2.6.28 i wine.

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 19 Lut 2009, 18:07:34 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Arkadiusz Miskiewicz i powiedziała :

> 1.6 jeszcze nie wydano i nie ma go na ftpie pld (aczkolwiek jest w
> cvsie)
Hmm... mam intela, glxinfo sygnalizuje direct rendrening - yes, a
glxgears robi aż do 58 FPS w standardowym nie przeskalowywanym od
uruchomienia oknie...
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM 20090114
Ki czort ?

Jakoś mi umknęła odpowiedź na pytanie co z acer_wmi w 2.6.28...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski