kernel 2.6.28 i wine.

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Czw, 19 Lut 2009, 18:23:57 CET

On Thu, Feb 19, 2009 at 06:16:49PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Czyli dobrze. Więcej na intelu nie będzie bo i tak Ci monitor tego nie
> wyświetli więc jest generowane tylko tyle ile da radę monitor (wprowadzili
> taką zmianę jakiś czas temu w driverze).

To powinno się dać ustawić/przestawić w .drirc (w radeonach się da).
Wszystko wygląda znacznie lepiej jeśli jest synchronizowanie,
ale niestety w grach fizyka często zależy od częstotliwości
odświerzania. Taki quake3 na przykład nie jest grywalny przy <30fps,
a najlepiej chodzi na bezsensownych 120fps.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org