kernel 2.6.28

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Sob, 21 Lut 2009, 13:00:40 CET

On środa 18 luty 2009 13:14:18 Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Kolejny raport, że hoho. Może zacznij od tego _które_ 2.6.28? Starszego niż .6
> nawet nie testujcie bo miały bugi.

Kernel zatrzymuje sie podczas ladowania modulow
na 2.6.28.4 2.6.28.5 2.6.28.6 - stoi na komunikacie "alg: no test for lzf (lzf-generic)"
wczesniej wczytuje moduly od kontrolera itp. Nie jest do konca zawieszony bo 3ch  kroli dziala

Gdzies czytalem ze w .5 jest to skopane i w .6 bylo poprawione ale nadal to samo
przed pojawianiem sie .6 cofnalem sie do .4 i tez nie dzialalo :/

z czym moze byc to zwiazane?
--
Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń