udevadm settle - timeout of 180 seconds reached

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 22 Lut 2009, 22:13:57 CET

Taki o to komunikat powitał mnie po aktualizacji... po 180 sekundach
bezczynności. Straciłem jakąś godzinę na dojście do tego, że wystarczyło
poczekać te cholerne 180 sekund:/

Pełni komunikat:

"udevadm settle - timeout of 180 seconds reached, the event queue contains:"

Co nieco więcej widać na załączonych linkach[1][2][3][4] ale niestety fotki
bardzo marnej jakości.

Ktoś podpowie co jest grane i jak to naprawić? Nie uśmiecha mi się system
startujący o 180 sekund dłużej;)

[1] http://kamil.klecza.pl/pld/img/22022009_003.jpg
[2] http://kamil.klecza.pl/pld/img/22022009_004.jpg
[3] http://kamil.klecza.pl/pld/img/22022009.jpg