udevadm settle - timeout of 180 seconds reached

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 22 Lut 2009, 23:20:02 CET

WK:
> Wiadomość od Kamil Dziedzic:
>
> Zamiast wciskać guziczek na obudowie?
> Tak. Też tak miałem.

Ja akurat też sobie kernel do 2.6.28.7 zupgrejdowałem więc bawiłem się w
dwukrotny downgrade kernela;) Do tego wywalał mi się pięknie po info na temat
dysków więc się też trochę strachu najadłem, że to może coś mdadm i raid0;)

W końcu jak mi się skończyły standardowe i szybkie pomysły to sobie
pomyślałem "a może poczekam chwilę"... ale się kurwa zdziwiłem:D

> Ja wyłączyłem dodawanie udev do initrd.
> Takie ratuj się kto może. :>

Dzięki.

--