MythT 0.22.

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Pon, 23 Lut 2009, 10:38:17 CET

Dnia 2009-02-21, sob o godzinie 15:44 +0100, WK pisze:
> Accidental developer is not a developer.

RW +1

Eee tam, a komu się chce wrzucać czyjeś spece, poza tym ja też
accidental a rw mam :D. Ja miałem przejrzeć tego mytha i commitnąć (tak
się przynajmniej WK deklarowałem), tylko w m.czasie pozbyłem się karty
TV i mythtv poszedł w odstawkę.

> A co do wątku.
> Upieram się przy podrzutce src.rpm w tym przypadku.

Upieram się przy twierdzeniu, że twoje spec'e mythtv pomogły mi bardzo i
dzięki nim PLD zostało na moim domowym routerze, który wzbogacił się o
możliwości mythbackend'a.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com