[RCD] PLD RescueCD 2009-02-21

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Pon, 23 Lut 2009, 13:24:14 CET

Dnia 2009-02-23, pon o godzinie 11:05 +0100, Bartosz Świątek pisze:
> Ooooo :) To moze mi kiedys LiveCD z KDE4 tak powypalasz z jakas ladna
> grafika? :)

Chętnie, tylko ostrzegam że nadruki nie są "water-proof" i jakikolwiek
kontakt z wodą powoduje "mazy". Zastrzegam sobie też małe ilości :),
przy większych trzeba się doposażyć w czyste cd-r nadrukowywalne
(polecam Verbatim) oraz w tusz (niestety tylko oryginalne).

PS. Na ostatniej Jesieni Linuksowej rozdałem parę sztuk PLD-RescueCD.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com