Status AC i TH

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Śro, 25 Lut 2009, 22:14:16 CET

On Wed, 25 Feb 2009 19:32:15 +0100, you wrote:
>W takiej sytuacji można byłoby zastanowić się również nad robieniem snapshotów
>Th (np. dwa w roku: zimowy i letni). Snapshoty mogłyby być zamrożone, a
>pojawiałyby się w nich tylko pakiety w update-security.

i zgłaszasz się na ochotnika który będzie dbał o to by w
update-security było to co trzeba ;)
To już kilka razy życie pokazało, że u nas tak się nie da.
Robie spashotów przy obecej ilości developerów i chętnych do
pilnowania updatów jest stratą czasu - nie ma poprostu kim, bo to
żmudna, niewdzięczna i czasochłonna robota.

Zysk medialny z tego też bliski zerowy. Zresztą nie oszukujmy się, że
tu komukolwiek zależy na przyciągnięciu tzw. ZU. Takich co mogę coś
wnieść do rozwoju przyciągnać może tylko świeży, elastyczny
i działający system.
Poprostu musimy dbać by to co trafina na buildery TH było działające,
a to co do main w miare przetestowane i szybko reagować na fuckupy bo
takich się nie uniknie.

Moim zdaniem też troche szkoda, że np. Hawk nie ładuje całej pary
której jak widać ma sporo w dopieszczanie TH - tylko walczy dodatkowo
z TI ;) Ale to jego para i jego czas.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]