Status AC i TH

Rafał Cygnarowski rafilists w gmail.com
Czw, 26 Lut 2009, 19:29:38 CET

Dnia środa 25 luty 2009, Arkadiusz Patyk napisał:

> i zgłaszasz się na ochotnika który będzie dbał o to by w
> update-security było to co trzeba ;)

W zasadzie można zrobić to na tym co mamy. Np. obok th-ready/test wrzucić th-
snapshot. Oczywiście musielibyśmy zrezygnować z th-update-security w tym
momencie (i ostatecznie ważne updaty mogłyby lądować prosto w th-snapshot), W
idei snapshotów najbardziej podoba mi się to, że snapshot mógłby stanowić bazę
do nowych instalacji. Po instalacji user/admin od razu mógłby przełączyć się
na th-main, ale nie byłoby sytuacji, gdy instalacja jest nie możliwa z powodu
braku lub niespójności pakietów.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski