xorg-driver-video-intel-2.6.2 i problemy (by³o: UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 26 Lut 2009, 20:33:14 CET

On Thu, Feb 26, 2009 at 20:08:07 +0100, £ukasz Ma¶ko wrote:

> Tak siê cieszy³em, ¿e wreszcie bêdzie mi dzia³a³ suspend pod 2.6.28. No i

Kup sobie nVidiê ;P

> dzia³a³. Ale za to przesta³o dzia³aæ XV. Totalnie. Zamiast filmu mam tylko
> piêknie zielony prostok±t.

Jak mi kiedy¶ zmienia³y siê kolory, to musia³em restartowaæ Xy (ca³e,
nie tylko prze³±czyæ siê na tekst i spowrotem).

> Do tego po wyj¶ciu z X-ów mam czarny ekran i
> przestaje dzia³aæ klawiatura (chocia¿ system pracuje dalej, bo np. mogê go
> wy³±czyæ dziêki akcji ACPI podpiêtej pod PowerButton).

Mi klawiatura 'wiesza siê' gdy po wy³±czeniu Xów przejdê na zwolniony
przez nie terminal (tty9).

> A co do problemów z UXA - nie dziwiê siê, ¿e mi siê system muli³. Wystarczy
> popatrzeæ na to:
[...]
> System zaraz po uruchomieniu i odpaleniu X-ów z KDE. Po jak± cholerê jest
> zajête a¿ tyle pamiêci, ¿e z¿ar³o ponad 400MB swapa?! Przyk³adowo, teraz na
> EXA mam tak (podobnie by³o na EXA na intelu 2.6.2):

Wystarczy³o przeczytaæ to wczoraj na xorgowej mailli¶cie ;)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl