UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 27 Lut 2009, 08:24:35 CET

On Thu, 26 Feb 2009, Jacek Konieczny wrote:

> Ja ostatnio starałem się wybierać sprzęt z grafiką Intela, bo miał
> bardzo przyzwoite wsparcie pod Linuksem. To po prostu działało, nawet

Intel? Jakoś sobie nie przypominam :) Owszem, niektóre elementy Intela są
dobrze obsługiwane pod linuxem, ale grafika?

> I znowu najlepsze okazuje się ATI/AMD... oczywiście odpowiednio stare...
> :( Chociaż też nie wiadomo, czy i tego nie zepsuli...

Od kiedy ATI/AMD najlepsze? Zawsze najlepsze były nVidie... Szybki,
bezproblemowy w instalacji sterownik, zero problemów z używaniem.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944