UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 27 Lut 2009, 09:23:05 CET

On Fri, 27 Feb 2009, Witek Firlej wrote:

> Chyba przespałeś ostatnie wydarzenia, gdzie nvidia strasznie się
> opóźniała z wydawaniem sterowników.

Pewnie przespałem, bo nie zmieniam kart graficznych co miesiąc - a jeśli
zmieniam, to na takie które kosztują mniej niż pozostałe komponenty zebrane
do kupy ;) Po prostu wiem że jeśli kupię np. płytę z wbudowaną kartą nvidii
to nie będę miał żadnych problemów z jej uruchomieniem i ew. akceleracją pod
linuxem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944