UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 27 Lut 2009, 10:10:26 CET

On Fri, Feb 27, 2009 at 08:24:35 +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Intel? Jakoś sobie nie przypominam :) Owszem, niektóre elementy Intela są
> dobrze obsługiwane pod linuxem, ale grafika?

A przepraszam - jakie?

Mam układ bezprzewodowy iwl3945: jeśli to uruchomię przed włączeniem
swojego access-pointa (ukryta sieć), to już się z nim nie połączy po
żadnym network restart, iwlist wlan0 scan i dowolnych innych podchodach.
TRZEBA wyładować moduł i załadować ponownie.

Mam dźwięk HDA z kodekiem Conexant: po załadowaniu snd-hda-intel
przestaje mi działać PC speaker (który jest przydatny jak się pracuje
np. przez ssh). W kernelu jest jedynie obsługa dla kodeków Realteka. I
znowu muszę czarować, tym razem xbelld.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>