UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 27 Lut 2009, 10:15:24 CET

On Fri, Feb 27, 2009 at 09:56:37 +0100, Daniel Dawid Majewski wrote:

> A nie wystarczyłoby naciskać deweloperów intela, aby nie pchali
> wszystkiego di jednego drivera, tylko te nowsze nazwali inaczej ?

Jeszcze raz: to nie jest kwestia nowszych, tylko porzucenia starożytnego
XAA i zastąpienia go jeszcze bardziej zabugowanym EXA/TTM/GEM/UXA/DRI2.

Możliwe, że kiedyś (w tych czasach byłem szczęśliwym nieużytkownikiem)
2D działało dobrze, ale 3D nie mogło działać, dobrze mówię?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>