Status AC i TH

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 27 Lut 2009, 14:59:37 CET

2009/2/27 Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:
> Zapewne powinno, tylko to jest trochę nie do zrobienia, bo jeśli każdy byłby
> pod karą śmierci zobowiązany do bezwzględnego wyszukania wszystkich błędów
> wprowadzanych przez poprawkę X i ich usunięcia, to by raczej nic z tego nie
> wyszło. A tylko tak możesz 'zagwarantować', że w th main nie będzie
> rozpierdzielu.
>
> Alternatywa jest imho sensowniejsza, tzn. th-main starasz się robić jak
> najbardziej stabilne, jak się da, żeby ludzie mogli tego jednak używać i
> testować, ale flagować jako rzeczywiście stabilne można tylko main w
> [...]

A może wszystko rozbija się właściwie o jakiś system do zarządzania
poszczególnymi FTP, który jest bardziej zaawansowany od "w środę
sprawdzałem zależności, ale musiałem zrobić pranie, w czwartek byłem
do nocy w biurze, w sobotę przenoszę i modlę się, żebym pamiętał,
które paczki"? ;)

Jakoś nie widzi mi się, żebyśmy mieli package managerów wzorem
komercyjnych distro. Myślę, że po pierwszym tygodniu sami gnomowcy
pobiliby się, która wersja GDM i gnome-session ma wejść do wydania.

--
Patryk Zawadzki