UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 27 Lut 2009, 16:03:22 CET

On Fri, Feb 27, 2009 at 14:10:41 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> nVidii nie liczę, bo to ciężkie megabajty zamkniętego kodu ładowanego
> wprost do kernela. Jeszcze w userspace bym to przeżył, ale nie po to
> wybrałem otwarty system operacyjny, żeby na dzień dobry ładować do niego
> jakiś zamknięty kod.

A komputera używasz po to, żeby móc godzinami konfigurować system, czy
do wykonywania jakiejś konkretnej pracy? ;P

> Poza tym, ja pod Linuksem ma z nVidią zupełnie inne doświadczenia.
> Przerabiałem to z kilkoma różnymi kartami w okresie ładnych kilku lat.
> _Zawsze_ miałem z tym jakieś problemy.

Największy mój to bywało skompilowanie PLD-way. Ale nigdy nie z winy nVidii:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/rpm.macros?r1=1.492&r2=1.493

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>