Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 27 Lut 2009, 16:55:15 CET

Dnia piątek, 27 lutego 2009, Tomasz Pala napisał:
> Wiem - dlatego zadałem powyższe pytanie, odpowiedzi na nie nie ma.

Według mnie jest łatwiej pilnować upgrejdów w snapie, który się nie zmienia,
niż w main, które jest ruchomym celem.

Co nie zmienia faktu, że w main nie powinno się sprawy kompletnie olać, więc
to w sumie pytanie do arka -- jakie są obecnie problemy z pilnowaniem tego
typu rzeczy w th?

> A kto tego będzie pilnował? Ja podałem najogólniejszy test (install *)
> oraz metodę na pilnowanie tego, co NIE ZOSTAŁO naprawione i nikt się tym
> nie zajmuje.

Wychodzę z założenia, że im mniej czasochłonne i dające lepsze wyniki jest
pilnowanie takich rzeczy (co się rozbija o infrastrukturę), tym łatwiej
będzie znaleźć kogoś do pilnowania.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki