UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 28 Lut 2009, 11:19:09 CET

W dniu 27 lutego 2009 14:10 użytkownik Jacek Konieczny
<jajcus w jajcus.net> napisał:

> nVidii nie liczę, bo to ciężkie megabajty zamkniętego kodu ładowanego
> wprost do kernela. Jeszcze w userspace bym to przeżył, ale nie po to
> wybrałem otwarty system operacyjny, żeby na dzień dobry ładować do niego
> jakiś zamknięty kod.

A przepraszam, że tak być może naiwnie wtrącę. Jaką Ci to robi
różnicę, czy ten sterownik jest zamknięty czy otwarty?
Mi to koło "D" lata, ważne że działa i to porządnie. Co mi po otwartym
sterowniku, skoro i tak jest do "D".

A po drugie, to nie wiem jak Ty, ale ja osobiście to jestem za cienki
w uszach, żeby poprawiać błędy w sterowniku od grafiki, nawet jeśli
jest otwarty.