Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 28 Lut 2009, 12:42:20 CET

Dnia piątek, 27 lutego 2009, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> A jak by to rozbudowalo baze poldka (Obsoletes) ...
> Chyba, ze chcemy miec po kazdym upgrejdzie wszyskie poprzednie wersje
> bibliotek w systemie...

Fakt, apt-get ma 'autoremove', czy jako to się nazywa, które automatycznie
wykrywa i usuwa wszystkie pakiety instalowane jako zależności, które już nie
są potrzebne. My tego nie mamy i nie jestem nawet pewien, czy rpm w ogóle
potrafiłby odpowiednio flagować w swojej bazie paczki przy instalacji, żeby
się dało zrobić. A bez tego rzeczywiście by coraz więcej śmiecia w systemie
zostawało.

Zostaje nasze obecne rozwiązanie, czyli ręczne robienie takich rzeczy w
przypadku tych paczek, gdzie rzeczywiście jest to potrzebne.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki