Status AC i TH

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 28 Lut 2009, 12:50:18 CET

Dnia sobota, 28 lutego 2009, Bartosz Świątek napisał:
> Mariusz, z pełnym szacunkiem, weź już przestań pierniczyć o tym debianie.
> Mam to gówno na paru maszynach, tak samo Ubuntu i muszę stwierdzić, że
> nazwy i parę innych spraw, to oni akurat mają popaprane do kwadratu.

Od jakiegoś czasu administruję parudziesięcioma ubunciakami i muszę przyznać,
że część ich zarządzania paczkami mnie drażni niemiłosiernie (co za
antychryst wymyślił wymuszoną interakcyjność paczek!), za to część naprawdę
ułatwia mi życie. Przykład:
- out of the box support dla paru równoczesnych wersji pythona w systemie;
bardzo fajne, jak się ma deweloperów używających pythona
- apt-get autoremove usuwający wszystkie zbędne zależności
- mniejsza ilość konfliktów przy upgrejdach, zapewne m.in. przez domyślnie
inne nazewnictwo paczek z libami.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki