UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 28 Lut 2009, 14:19:40 CET

On Sat, Feb 28, 2009 at 13:55:58 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nasza "wina" [1] nie zmienia istnienia "winy" nvidii olewającej swoich
> starszych klientów,

Ja z tego powodu nie chciałem lustrzanki Canona - nowe funkcje, które
mogą być zwyczajnie w nowym firmware, są udostępniane wyłącznie w nowych
modelach. Niczego nie supportuje się wiecznie, nowe też trzeba
sprzedawać.

> a to Twoje "raczej" się pewnie sprawdza głównie przy
> zwykłych userach.

I głównie o to chodzi - bo sporadyczni użytkownicy sporadycznego systemu
to raczej nie jest target żadnej firmy. Ani nie muszą oni używać
najnowszych rozwiązań, ani w ogóle używać ich sterownika (przypominam,
że jest też sterownik nv).

Nadmienię tylko, że mój GF 6200 do najnowszych nie należy, a działa bez
problemów. Poprzednio miałem FX5200 i też nie sprawiał żadnych problemów
będąc już wtedy starą konstrukcją. Wcześniej miałem GF2 MX200 i... zero
problemów. Na tych kartach używałem nawet cvidix do oglądania filmów w
terminalu tekstowym!

> 1. Zapraszam chętnych do maintainowania starych rzeczy. Miejsce na ftpie się
> znajdzie.

Mi nie chodzi o maintainowanie, tylko zamianę rm -f na mv -f - to tak
nawiązując do wątku obok "Status AC i TH".

Kolejny przykład - mam zainstalowane PHP, którego w danym momencie nie
chcę ruszać, ale jak potrzebuję nowego modułu, to jestem do tego
zmuszony (dlatego zawsze robię sobie przy okazji get php*).

W przypadku rozwoju ciągłego to jest baaaardzo powszechna sytuacja, że
nagle trzeba zaktualizować pół systemu, żeby doinstalować jakąś
pierdołę.
Ostatnio zamiast kompilować wybrałem upgrade - na nowych rc-scripts nie
wstała mi 1/4 usług i mogłem się tylko cieszyć, że wybrałem sobie na to
taki czas, że moglem testowo zrobić reboot tej maszyny, a później przez
pół dnia naprawiać. Archiwum pakietów usuwanych z th-main to byłaby dla
mnie przynajmniej bardzo przydatna rzecz.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>