Upgrade wine

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Sob, 28 Lut 2009, 15:15:55 CET

Łukasz Maśko wrote:
> Dnia sobota, 28 lutego 2009, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Poprawię, jeśli sprowadzi się to tylko do zmiany nawy katalogu.
>
> Tylko tutaj problem wydaje się być inny - to znaczy katalog locale, który
> powinien pochodzić z glibca. Czy można go tam dodać czy też nie? Bo
> robienie tak, żeby był udostępniany przez wine to nie jest dobry pomysł.
>
> Nie wyręczam się innymi, nie chcę grzebać bez porozumienia w czymś, co robi
> ktoś inny (może tego nie zauważył, bo ma inną konfigurację w swoim
> systemie).

Wrzuciłem łatkę wine-manpaths.patch, ale tak się zastanawiam -- czy do
%{_mandir}/de/ można wrzucać strony podręcznika w utf-8, czy katalog ten
powinien być tylko dla iso-8859-1?

--
  http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
      PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.