SPECS: inetutils.spec - updated to 1.6 - traceroute,

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 1 Sty 2009, 19:05:31 CET

On Mon, Dec 29, 2008 at 22:06:02 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zwyczajowo piszemy tutaj czym program JEST, a nie co ROBI, w formie
> rownowaznika zdania (bezorzeczeniowej), j.w.

W tym przypadku to trochę nie pasuje, bo jest to "program do pokazywania
lub ustawiania ...". IMHO nadmiar - wiadomo, że to program, natomiast
żadna kategoria (typu 'czytnik', lub 'edytor') do głowy mi nie
przychodzi.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>