Nowy PAM

MK miloszk-portal w wp.pl
Nie, 4 Sty 2009, 13:08:45 CET

> Na całe szczęście logowanie kluczem powiodło się, i mogłem zdalnie
> naprawić ten bałagan.

Moglbym prosic o informacje jak to naprawic?
Po swiezej instalacji th dostaje cos takiego podczas zmiany hasla i
zalogowac sie nie mozna.
----
Jan 4 01:22:28 rescue passwd[4173]: pam_exec(passwd:chauthtok):
/usr/bin/make failed: exit code 2
Jan 4 01:22:28 rescue passwd[4173]: User root: Użytkownik nieznany w
module uwierzytelniania niższego poziomu
Jan 4 01:22:28 rescue passwd[4173]: password change failed, pam error 10
- account=root, uid=0, by=0
----