nepomuk wymaga libgcj

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Wto, 13 Sty 2009, 21:19:13 CET

2009/1/13 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:

> Z ciekawości nawet przejrzałem źródła i ni w ząb nie znalazłem niczego
> co by wskazywało na to, że nepomuk potrzebuje w czasie buildu lub w
> czasie pracy libgcj.

bez libgcj wywalał (przy uruchamianiu indeksowania z centrum
sterowania kde), ze nie możne załadować jednej z bibliotek

(Soprano::PluginManager) found no soprano plugin at
"/usr/lib64/soprano/libsoprano_sesame2backend.so"

ldd /usr/lib64/soprano/libsoprano_sesame2backend.so |
grep found
        libjvm.so => not found

poldek:/all-avail> s -f *libjvm.so*
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
5 package(s) found:
gcc-debuginfo-4.3.2-5.x86_64
java-sun-jre-1.6.0.11-1.x86_64
java-sun-jre-1.6.0.10-3.x86_64
libgcj-4.3.2-5.x86_64
libgcj-4.3.2-4.x86_64

Zainstalowanie java-* nie pomogło.
Zainstalowanie libgcj sprawiło, ze indeksowanie się rozpoczęło...

(inna sprawa, że nie działa do końca :D ... ale to już inny wątek)

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.