Jak to jest robione (pacze na nasz kernel)?

Adam Golebiowski adamg w pld-linux.org
Śro, 14 Sty 2009, 22:49:47 CET

On Wednesday 14 January 2009, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> kernelowowego suspenda nie trzeba "włączać" bo on jest w każdym świeżym
> pldowym jajku (i działa całkiem miło choć znów praktycznie to disk nie
> używam, jedynie to ram).

A ja dla odmiany s2d, działa bez zarzutu:

[adamg w ook ~]$ uptime
 22:49:09 up 21 days, 22:36,  5 users,  load average: 0.96, 1.00, 0.93
[adamg w ook ~]$ uname -a
Linux ook 2.6.27.10-1 #1 SMP Thu Dec 18 20:59:36 UTC 2008 i686 Intel(R)_Pentiu
R)_M_processor_1.80GHz PLD Linux
[adamg w ook ~]$

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.