Jak to jest robione (pacze na nasz kernel)?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 15 Sty 2009, 20:14:01 CET

Dnia czwartek, 15 stycznia 2009, Przemyslaw Iskra napisał:
[...]
> A jaka karta graficzna i sterowniki ? z nvidiowymi binarkami nie
> zadziała, trzeba Xy wyłączać przed hibernacją.

Intel. Ale proszę o podesłanie czegokolwiek co działa.

PS. Na moim starszym laptopie mam NVidię i na niej bez problemu działa(ło)
mi usypianie przez TuxOnIce, bez żadnych problemów z grafiką. Inna sprawa,
że do 2.6.27.10 nie mam też problemu z Intelem. Tylko na 2.6.28 jest zonk.
Ale może "zwykły" swsuspend zadziała.