KDE 4.2 - kde3 i kde4 a paczki na ftp

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 20 Sty 2009, 19:47:06 CET

Bartosz Świątek:
> Nie, o tym mi nic nie wiadomo. To, że teraz to co jest na DEVEL trafia
> na buildery to jest za zgodą Arka i tak jest tylko póty nie wyjdzie
> stabilne 4.2. Potem DEVEL to już tylko u tych na dyskach, którzy se
> sami zbudują ze speca

A propo builderów to co planujecie zrobić z paczkami kde3/kde4? W tej chwili w
main jest kde3 a kde4 tylko w test. Swego czasu dochodziły mnie słuchy, że
kde 4.2 ma już trafić do main - czy to nadal aktualne? Jak tak to co się
stanie z kde3?

Hmmm... dobra teraz widzę, że paczki kde4 nie wymuszają upgrejdu z kde3... z
drugiej strony widzę też, że upgrejd z kde3 do kde4 nie jest możliwy.

Ogólnie co planujecie i jak wygląda teraz możliwość aktualizacji z kde3 do
kde4?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic